Wybór worków na śmieci na pierwszy rzut oka może się wydawać prosty. Wystarczy jednak porównać kilka modeli, by zobaczyć, że różnice są znaczące — od tworzywa, przez grubość i sposób wiązania, po przeznaczenie. O ile w teorii to tylko parametry, w praktyce robią dużą różnicę. Tę różnicę najlepiej widać zwłaszcza wtedy, kiedy „byle jak” wybrany worek pęka przy kliencie, zsuwa się z kosza albo przecieka — i nagle drobne niedopatrzenie zamienia się w wizerunkowy problem, dodatkowe sprzątanie i niepotrzebne koszty.
Środki czystości są elementem codziennego funkcjonowania firm, instytucji i obiektów usługowych. Na temat ich przechowywania, sprawdzania dat ważności czy ryzyka wynikającego z nadmiaru lub niedoboru narosło wiele mitów i legend. Dlatego dziś podpowiadamy, jak podejść do organizacji magazynowania chemii – zarówno od strony praktycznej, jak i zgodnie z zasadami BHP.
Dozowniki do mydła i płynów dezynfekcyjnych stały się standardem wyposażenia biur, lokali usługowych, urzędów, hoteli, a także przestrzeni domowych. O ile w przypadku użytkowania prywatnego wybór urządzenia często determinują kwestie estetyczne, o tyle w zastosowaniach biznesowych, gdzie priorytetem jest zapewnienie wysokich standardów sanitarnych, kluczowe znaczenie mają: komfort użytkowania, ekonomia eksploatacji, łatwość napełniania oraz poziom higieny.
Ostrożność i oszczędność większa niż dotychczas, optymalizacja kosztów przy jednoczesnej potrzebie rzetelnego wsparcia produktowego, które eliminuje ukryte wydatki – to wspólny mianownik każdego biznesu, z którym współpracujemy. Z rozmów z naszymi klientami wynika, że odczuwają oni negatywne zmiany na rynku – kupują produkty, ale wolumenowo i wartościowo sprzedaż spadła nawet o połowę. Dlatego właśnie tak ważna stała się optymalizacja kosztów i ogólne oszczędności. Czego klienci oczekują od partnera takiego jak Intermal? Co zrobiliśmy, żeby odpowiedzieć na potrzeby rynku? Wszystkiego dowiecie się w dzisiejszym wpisie!
Odpowiednio przeprowadzona polimeryzacja wymaga precyzyjnego doboru preparatów do rodzaju podłogi. Dowiedz się, jak specyfika powierzchni wpływa na skuteczność procesu i trwałość uzyskanej ochrony.
Czy sushi samo się obroni, czy liczy się także sposób jego podania? Jak estetyka i wygoda użytkowania wpływają na decyzje zakupowe klientów? Czego oczekuje współczesny konsument?
Plastik przez lata dominował w branży opakowań, lecz jego wpływ na środowisko wymusił zmiany regulacyjne i poszukiwanie alternatyw. Gastronomia musi dziś dostosować się do nowych standardów, wybierając materiały biodegradowalne i kompostowalne, które łączą funkcjonalność z ekologią. Czy każda „zielona” alternatywa jest faktycznie lepsza? Jak unikać greenwashingu i dostosować strategię do rosnących oczekiwań klientów? O tym, jak świadome wybory wpływają na konkurencyjność i wizerunek marki, piszemy w artykule.
Segregacja odpadów to już nie tylko plastik, szkło i papier. Od stycznia 2025 roku każdy, w tym także firmy będą musiały dostosować się do nowych przepisów, które regulują zasady wyrzucania odpadów tekstylnych, czyli wszelkiego rodzaju tkanin, w tym także czyściw. Co to oznacza w praktyce i jak uniknąć nieprzyjemności za nieprawidłową utylizację odpadów?
Setki osób każdego dnia, dynamicznie zmieniające się warunki i konieczność natychmiastowej reakcji – utrzymanie czystości w obiektach o dużym natężeniu ruchu to nieustanny proces, a nie jednorazowe działanie. Jak radzi sobie z tym branża? Jakie rozwiązania pomagają w efektywnej organizacji pracy? O tym, jak zarządzać czystością w wymagających przestrzeniach i dlaczego logistyczne zaplecze jest równie istotne co odpowiednie środki czystości, opowiadają eksperci z Fosal i Intermal.
O wyzwaniach związanych z utrzymaniem czystości w obiektach o wysokiej przepustowości, rosnących oczekiwaniach klientów i przede wszystkim o znaczeniu partnerstwa w biznesie rozmawiamy z Danielem Wojewodą prezesem firmy Fosal.
Plastik przez lata dominował w branży opakowań, lecz jego wpływ na środowisko wymusił zmiany regulacyjne i poszukiwanie alternatyw. Gastronomia musi dziś dostosować się do nowych standardów, wybierając materiały biodegradowalne i kompostowalne, które łączą funkcjonalność z ekologią. Czy każda „zielona” alternatywa jest faktycznie lepsza? Jak unikać greenwashingu i dostosować strategię do rosnących oczekiwań klientów? O tym, jak świadome wybory wpływają na konkurencyjność i wizerunek marki, piszemy w artykule.
Twoja firma wciąż używa styropianu do pakowania dań na wynos?
To idealny moment, by sięgnąć po nasze innowacyjne pojemniki LUNCH BOX XPP!
O pozornej ekologii, greenwashingu, zielonych ręcznikach i tanich rozwiązaniach, które z oszczędnością mają niewiele wspólnego – ciąg dalszy rozmowy z Katarzyną Pietrzyk-Bilewicz, prezes Higiena Serwis Sp. z o.o., przedstawicielką marki BulkySoft, przyglądamy się ekologicznym mitom w branży serwetek i produktów higienicznych.
O budowaniu komfortu klienta, o serwetkach i estetyce w lokalach gastronomicznych, hotelach. Rozmowa z Katarzyną Pietrzyk-Bilewicz, prezes Higiena Serwis Sp. z o.o., przedstawicielką marki BulkySoft – producenta wysokiej jakości serwetek i artykułów higienicznych.
W gastronomii liczy się wszystko. Gość nie ocenia jedynie smaku potraw, ale całokształt doświadczenia, jakie wynosi z lokalu. Przychodzi, siada, zamawia, a pierwsze wrażenie powstaje, zanim jeszcze zdąży dotknąć sztućców czy spojrzeć w menu. W tym doświadczeniu każdy szczegół ma znaczenie: od sposobu ułożenia sztućców po pozornie niewielki element, jakim jest serwetka – detal, który dopełnia całość, łącząc praktyczność z estetyką, komfort klienta z prozaicznym wytarciem ust po posiłku.
System dozowania PROMAX to nowoczesne urządzenie przeznaczone do precyzyjnego i wydajnego dozowania koncentratów chemii profesjonalnej, pozwalające lepiej zarządzać procesami związanymi z czystością. Doskonale sprawdza się w obiektach o dużym natężeniu ruchu, sieciach sklepów, hotelach , restauracjach i każdej przestrzeni komercyjnej, w której sprawna organizacja i optymalizacja kosztów są priorytetem.
Dzisiejszy wpis to kolejny z serii, gdzie pokazujemy Wam, jak innowacyjne opakowania od 6G łączą wiedzę technologiczną naszych ekspertów i realne doświadczenia klientów. Tym razem skupimy się na tackach z perforacją, które zmieniają podejście do pakowania i podawania posiłków w branży dietetycznej. Dowiecie się, dlaczego te pojemniki są idealnym rozwiązaniem zarówno dla firm cateringowych, jak i ich klientów.
Jak odpowiedni dobór produktów może usprawnić procesy i znacząco obniżyć koszty utrzymania czystości oraz zarządzania zakupami?
Nowoczesne maszyny do zgrzewania to więcej niż szybkie pakowanie – to szczelność, estetyka i lepsza organizacja procesu. W rozmowie z Jarosławem Szulakiem odkrywamy, jak konkretne typy zgrzewarek, dobór folii i automatyzacja zmieniają standardy cateringu, zapewniając efektywność i wpisując się w rosnące wymagania rynku.
Czy opakowanie produktu może realnie wpłynąć na odbiór i sukces rynkowy marki? Zdecydowanie tak. W gastronomii, a szczególnie w segmencie dań na wynos, sposób pakowania i dostarczania gotowych posiłków to kluczowy element budowania pozytywnego doświadczenia klienta.
Co sprawia, że opakowania XPP od 6G stają się nowym standardem w gastronomii i zdecydowanie przewyższają EPS (spieniony styropian) w każdej kategorii? Przeanalizowaliśmy oba materiały, zwracając uwagę na kluczowe cechy: ekologiczność, funkcjonalność oraz możliwości personalizacji – aspekt niezbędny dla marek dbających o rozpoznawalność i wizerunek.
Torby zgrzewalne to nie tylko bezpieczniejsze opakowania, ale także większa efektywność pracy. Odkryj, jak automatyzacja procesu pakowania może usprawnić codzienną działalność firm cateringowych. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej rozmowie z prezesem 6G
W branży opakowań jednorazowych przełom technologiczny stał się rzeczywistością, napędzaną przez rosnące wymagania ekologiczne oraz coraz bardziej restrykcyjne regulacje prawne. Innowacyjne opakowania z XPP, oferowane przez firmę 6G, to istotny krok naprzód w podnoszeniu standardów funkcjonalności, ekologii oraz efektywności operacyjnej firm gastronomicznych, które korzystają z jednorazowych opakowań.
Wywiad z Jarosławem Szulakiem, prezesem 6G Group, który od ponad siedmiu lat rewolucjonizuje rynek opakowań w Polsce. Rozmawiamy o innowacyjnych rozwiązaniach w branży, które odpowiadają na rosnące potrzeby ekologiczne i regulacyjne. Dwie dekady doświadczenia na kluczowych stanowiskach, takich jak Managing Director w Mondi Dorohusk czy Commercial Director w Anis Opakowania (Guillin Group), 10 lat jako Sales Managera CEE w LINPAC Packaging przełożyły się na zamiłowanie do technologii i nowych produktów, które rewolucjonizują rynek opakowań i stały się podwaliną do stworzenia 6G Group, czyli istotnego gracza w branży opakowań na rodzimym rynku.
Copyright © 2025 Intermal Opakowania Sp.J. | Projekt: eadesign.pl