Daj się rozpoznać! Opakowania jednorazowe z Twoim logo

1 kwietnia 2022, Autor: admin

Myśląc o opakowaniach jednorazowych dedykowanych posiłkom na wynos, można zadać pytanie, o sens inwestowania w personalizowanie czegoś, co za moment i tak trafi do kosza. Czy warto? A może jednak nie warto? Jeśli nie lubicie słuchać opinii w stylu „u was wszystko jest zawsze takie dopracowane”, to… rzeczywiście – nie warto.

Myśląc o opakowaniach jednorazowych dedykowanych posiłkom na wynos, można zadać pytanie, o sens inwestowania w personalizowanie czegoś, co za moment i tak trafi do kosza. Czy warto? A może jednak nie warto? Jeśli nie lubicie słuchać opinii w stylu „u was wszystko jest zawsze takie dopracowane”, to… rzeczywiście – nie warto.

 

Wiele lokali gastronomicznych, ciastkarni, piekarni czy restauracji serwujących dania na wynos zyskuje wierne grono klientów nie tylko dzięki temu, że podają pyszne jedzenie czy przekonują stosunkiem jakości do ceny. Często kolosalne znaczenie ma tzw. kultura obsługi, dbałość o estetykę, staranność i sposób pakowania, który sprawia, że gotowemu zamówieniu bliżej do prezentu niż zakupów. Czy to aż tak ważne? Nie trzeba zawiłych analiz marketingowych, specjalistów od zarządzania wizerunkiem, żeby potwierdziło się coś, co znamy jako powiedzenie – „jak Cię widzą tak Cię piszą”.

 

 

Dbałość o wizerunek

 

Jak pokazują badania marketingowe, nawet będąc konsumentami świadomymi zabiegów, którymi rządzi rynek, często sami podejmujemy decyzje zakupowe na podstawie nie jakości produktu ale jego wyglądu, walorów estetycznych opakowania czy atrakcyjności na tle konkurencji.

 

Na rynku opakowań jednorazowych istnieje szereg rozwiązań, które cechuje ogromna różnorodność. Kolory, faktury czy rozmiary opakowań pozwalają na idealne dopasowanie do profilu lokalu gastronomicznego, ale zawsze istnieje szansa, że konkurencja wybierze to samo. Na szczęcie kreatywne podejście do znakowania, brandingu czy samego pomysłu na markę pokazuje, że można mieć to samo ale zupełnie inaczej. Często patrząc na te same kubki, te same pudełka na ciastka oznakowane w fantazyjny sposób, jesteśmy zaskoczeni, jak bardzo jeden bazowy produkt może zmienić się w zależności od naniesionej na niego grafiki.

Personalizacja opakowań

 

Oprócz zaopatrywania klientów, oferujemy także personalizację opakowań, do której stosujemy technikę sitodruku. Jest to wygodna i tania metoda, która praktycznie nie ma żadnych ograniczeń, gdyż nadaje się do znakowania różnych powierzchni, od kartonu, plastiku, folii, drewna, metalu, PCV po najróżniejsze rodzaje papierów. Uzyskane tą techniką nadruki cechują się dużą odpornością na promienie UV, działanie detergentów oraz czynników atmosferycznych, m.in. wilgotność czy wysoka temperatury. Oznacza to, że naniesiony na przedmiot nadruk nie zetrze się, nie podejdzie powietrzem, nie odklei czy nie odmoknie.

 

Atrakcyjna cena, brak minimalki, możliwość wielokrotnego wykorzystywania tej samej matrycy pozwala optymalizować koszt znakowania na większą skalę. Ograniczeniem metody jest brak możliwości tworzenia przejść tonalnych, ale można to kompensować ciekawym wzornictwem, fajną kreską grafik czy nawiązywaniem interakcji z klientem.

PRZYKŁADY OPAKOWAŃ Z NADRUKIEM

Jeśli do tej pory zamawialiście u nas opakowania bez nadruku, napiszcie do nas. Mamy mnóstwo pomysłów, duże doświadczenie w pracy z różnymi podłożami. Nie macie grafika, który przygotuje szalony projekt? Mamy grafików, którzy wesprą Was na każdym etapie pracy nad personalizowanymi opakowaniami.

 

Do zobaczenia na b2b.intermal.pl

Zespół Intermal.pl

 

Zobacz także: opakowania na wynos, produkty BIO

hasła: personalizowane opakowania jednorazowe, logowane pudełko dla gastronomii, logo na kubku, opakowania styropianowe, pojemniki na jedzenie.

Komentarze (0)